Fra håndholdte terminaler til en sømløs kundeopplevelse, mellom fysisk og digital handel Da Brødrene Dahl sine håndholdte terminaler og programvare gikk ut på dato, åpnet det seg en mulighet for å bygge en ny robust, skalerbar og fremtidsrettet løsning og tilby en sømløs kundeopplevelse mellom fysisk og digital handel.
Optimera - sammen bygger vi vinnere Nylig relanserte Optimera fremtidens e-handelsløsning "MinOptimera" for proffsegmentet innenfor byggevarehandel og nettbutikk, og Montér.no for privatmarkedet.
En historie om et strategisk og operativt partnerskap Siden 2018 har Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO) vært gjennom løpende digitalisering for å møte framtidens behov, med hjelp fra NOVA i et strategisk og operativt partnerskap.
Fremtidens nettbutikk for Granngården Etter oppkjøpet av svenske Granngården ønsket Felleskjøpet en felles e-handelsplattform for å muliggjøre standardisering på tvers av deres nettbutikker.
Effektiv publiseringsplattform for Olav Thon Gruppen Olav Thon Gruppen digitaliserte over 90 kjøpesentre med Northern Beat, Epinova og Novanet i spissen. Et ønske om et mer brukervennlig redaktørverktøy resulterte i økt besøk til sentrene, mer engasjement og en effektiv sentralisert løsning.
Et helnorsk alternativ til en sikker kryptert applikasjon Nasjonal sikkerhet og beskyttelse av data og informasjon har fått økt betydning i dagens samfunn. Les hvordan vårt tverrfaglige team fra NOVA har utviklet en kryptert ende-til-ende kommunikasjonsplattform for Skytale.
Dale of Norway og WoolLand Epinova har levert en ny og robust nettbutikk sammen med Dale og WoolLand, hvor butikkene har blitt forent på en felles teknisk plattform. Løsningen som ble laget av Epinova var den første i verden til å lansere på på Optimizely Commerce Cloud og versjon 5 av Microsoft .NET rammeverket.
All data i én og samme database Juristenes utdanningssenter hadde mange systemer for å håndtere både arbeidsprosesser og kundereiser, og hadde behov for å samle systemporteføljen sin til færre applikasjoner. Les hvordan Point Taken har samlet data fra de forskjellige applikasjonene i én og samme database i Microsoft 365.
Nødvarsel for myndighetene Nødvarsel er en ny tjeneste der myndighetene kan varsle befolkningen om akutte og alvorlige hendelser som truer liv og helse. Tjenesten ble lansert i starten av 2023. Med Epinovas Proxima kunne DSB komme raskt i gang med denne nettsiden, som er avhengig av høy stabilitet og god ytelse.
Designsystem som fungerer — fra kaos til kontroll hos Vipps Les hvordan Northern Beat har forenklet designsystemet til Vipps.
Bama samlet alle sine merkevarer på samme digitale løsning Bama ønsket å samle alle sine merkevarer på ett sted for bedre kontroll og effektivisering digitalt. Slik hjalp Epinova Bama med å få elleve enkeltstående sider over i én løsning på Optimizely.
Personvernvennlig web-analyse for Datatilsynet Basert på Datatilsynets behov, har Novacare utviklet en løsning for å registrere, analysere og rapportere besøksstatistikk på datatilsynet.no.
Fargerike tilbyr kompleks kundeveiledning på nett Fargerike ønsket en nettbutikkløsning som gjorde det mulig å videreføre den gode fagkompetansen kunder møter i butikk, til nett. Les hvordan Epinova har bistått Fargerike med ny løsning.