Start planleggingen av Q4 - årets viktigste handelsperiode

Start planleggingen av Q4 - årets viktigste handelsperiode

Velkommen til frokostseminar 22. august som vil ta deg gjennom fire spennende innlegg om varehandel knyttet opp mot fjerde kvartal – for mange årets viktigste handelsperiode. Vi får blant annet besøk av Norges største varehandelsaktør, Vinmonopolet som vil dele hvordan de forbereder seg til den største salgsperioden i året. Her får du også mulighet til å mingle og nettverke med bransjekolleger og eksperter.

Dato: Torsdag 22. august
Tid: 08:30-10:00
Sted: NOVA House, Karl Johans gate 16

08:00-08:30 Vi serverer frokost og kaffe ☕🥐


08:30-08:50 SoMe-salg i Q4: Julemagi eller bare god markedsføring?
Suad Jama går gjennom de viktigste trendene og mulighetene med produktsalg i sosiale medier. Suad har bred erfaring og har de siste 5 årene jobbet med Dentsus største kunder gjennom iProspect og Carat. Suad er partner og seniorkonsulent i Rocket.


08:50-09:10 Fra Europris til Outland and beyond!
Hvordan CRM- & Markedessjef i Outland Magnus Raae Hermansen jobber med å kommersialisere og markedsføre Outland for å fortsette veksten kjeden har hatt i en årrekke.


09:10-09:30 Hvordan forbereder Vinmonopolet seg til Q4 handelen?
Hvordan koordinerer Norges største varehandelsaktør den største salgsperioden i året? Kåret til Norges beste nettbutikk i 2023, deler Vinmonopolet hvordan de forbereder seg til julehandelen. De vil dele hvordan de planlegger, forbereder og koordinerer seg i forkant av den travleste tiden i året.


09:30-09:50 NHO Service og handel deler innsikt og trender
Avslutningsvis vil NHO Service og Handel dele sine medlemsinnsikter om hvordan de forbereder seg til Q4, i tillegg til perspektiver og viktige bransjetall for norsk varehandel.


09:50-10:00 Avslutning


Vi håper å se deg til en morgen fylt med inspirasjon, kunnskap og muligheter til å utvide ditt nettverk!

Påmelding

Our speakers:

Suad Jama
Seniorkonsulent i Rocket

Suad Jama Suad Jama er partner og seniorkonsulent i Rocket, og har en lang og bred erfaring innenfor sosiale medier. Hun har jobbet med strategi og innovasjon både betalt og organisk, og har ansvar for å planlegge, gjennomføre og evaluere mediekjøp på alle sosiale plattformer. I dag jobber hun med merkevarer som Outland, Matprat og Nofence hos Rocket.

Magnus Raae Hermansen
Markedssjef i Outland

Magnus Raae Hermansen har en variert og spennende bakgrunn som tidligere journalist, grafisk designer, UX-er og nå markedssjef i Outland. Som markedssjef i Norges største og mest nerdete faghandel for populærkultur har Hermansen ansvaret for både tradisjonell og digital markedsføring, kundeklubben og sitter tett på kundeopplevelsen.

Hege Hukkelberg Løkken
Leder Vareforsyning i Vinmonopolet

Hege har mange års erfaring fra lederroller innen økonomi og administrasjon, innkjøp og logistikk. I rollen som Leder Vareforsyning i Vinmonopolet har hun ansvaret for logistikkavdelingen i Vinmonopolet hvor målet er å gjøre vareforsyning enklere, slik at man kan bruke mest mulig tid på kundemøtet. Hun er også leder for netthandelslageret.

Nina Vist
Bransjedirektør i NHO

Linda har lang fartstid fra næringslivet. Før hun kom til NHO Service og Handel, jobbet hun i fem år i Bane NOR, divisjon digitalisering og teknologi. Linda er nå Bransjedirektør for Handel i NHO og jobber med å styrke og utvikle handelsbransjen i Norge. Dette inkluderer arbeid med digitalisering, bærekraft og kompetanseutvikling.